Leerwerkroute Klantcontactcentrum

afbeelding vrouw achter telefoon

Bij een leerwerkroute leer je het grootste deel van de tijd door te werken bij een werkgever. Iedere week volg je enkele uren tot maximaal één dag opleiding. De leerwerkroute is gericht op het leren van het vak en vaardigheden.

Samen met jou bepalen we jouw route op weg naar een baan. Jouw inzet is 24 uur.

Kom werken in het klantcontactcentrum!

Voor de leerwerkroute Klantcontactcentrum (KCC) zoeken we mensen met een servicegerichte instelling. Kom je bij ons werken en leren? Dan ontwikkel je jouw talent verder met werken, stages en scholing. Jouw eigen route helpt je stap voor stap op weg naar een baan als receptionist of telefonist.

Je start de leerwerkroute bij het Klantcontactcentrum van Werkzaak Rivierenland. Je bent het visitekaartje van de organisatie en een warm welkom is voor jou vanzelfsprekend. Aan de receptie ontvangt je externe gasten en telefonisch sta je collega’s en externe contacten te woord. Je voert diverse ondersteunende werkzaamheden uit zoals postverwerking en administratie.

Wat voor werk doe je in de leerwerkroute Klantcontactcentrum

  • Je ontvangt gasten aan de receptie
  • Je beantwoordt telefoontjes
  • Je werkt dagelijks met de computer
  • Je ondersteunt andere afdelingen
  • Je ondersteunt bij bedrijfshulpverleningsactiviteiten

Vragen aan jou

  • Je wilt je inzetten voor jouw leerwerkroute voor een periode tot maximaal 23 maanden.
  • Je hebt er zin in om te leren en je te ontwikkelen.
  • Je hebt een warme en duidelijke telefoonstem.
  • Je spreekt Algemeen Beschaafd Nederlands.
  • Je kunt zorgvuldig met privacy gevoelige informatie omgaan.
  • Je bent geduldig
  • Je kunt goed luisteren
  • Je bent representatief
  • Je kunt vanuit rust handelen en omgaan met stressvolle momenten
  • Je bent flexibel inzetbaar
  • Je hebt bekend met de basisvaardigheden computer

Wij bieden

Een leerwerkplek. Je krijgt de kans om het vak te leren in een echte werkomgeving. Je werkt samen in een team van collega’s met passie voor het vak. Je hebt een leermeester; met zijn enthousiasme daagt hij jou uit. De leermeester geeft je vertrouwen. Je leert je grenzen te verleggen. Je mag leren en groeien in een werkomgeving die jouw talent tot bloei brengt. Een werkcoach volgt samen met de leermeester je ontwikkeling. Ben je er helemaal klaar voor? Dan zoeken we samen met jou een baan bij een werkgever waar je aan de slag kunt.

De functie is een opstap naar een baan. Daarom kun je maximaal 23 maanden de leerwerkroute volgen.

  • Maand 1-3 Leren en werken met behoud van uitkering.
  • Maand 4-6 Leren en werken met behoud van uitkering. Stroom je door naar een dienstverband?
  • Dan ontvang je een éénmalige bonus.
  • Maand 7-9 Leren en werken op basis van een dienstverband binnen Werkzaak Plus.
  • Maand 10 Bespreken we hoe het met je gaat. Ga je verder?
  • Dan word je gedetacheerd via Werkzaak Plus bij een externe werkgever met de loonwaarde die voor jou van toepassing is.
  • Maand 23 Dienstverband (tijdelijk of vast) bij de werkgever.

Start leerwerkroute Klantcontactcentrum

De leerwerkroute Klantcontactcentrum start op diverse momenten. We kiezen jouw startmoment in overleg met jou.

Hoe kom jij bij de leerwerkroute?

Ben je enthousiast? Wil je meer weten? Neem dan contact op met jouw werkcoach bij Werkzaak. 

Samen bespreek je de leerwerkroute en de mogelijkheden. Gezamenlijk besluiten jullie of je wordt aangemeld. Na je aanmelding krijg je een intakegesprek.
‘Bij een leerwerkroute komen we samen met jou

‘Bij een leerwerkroute komen we samen met jou tot maatwerk waardoor jij straks een baan vindt.‘